miercuri, 28 noiembrie 2012

Oh . . . IT’S NOT THE END !

Am tot amânat acest moment, dar trebuie să-l înfrunt, corect ?
Pe data de 18 noiembrie am fost la cinematograf  la ” The Twilight Saga Breaking Dawn part 2 ” şi tot ce pot sa mai spun este . . . ’ Fantastic ’. 

Oh, Doamne . . . începutul filmului mi-a dat bătai de cap. Când am văzut numele actorilor pur şi simplu. Tot filmul m-a ţinut cu sufletul la gură. Doamne ce drăguţi au fost Edward şi Bella ca părinţi. Cât mi-a plăcut scumpetea de Renesmee. Şi faza cu Jacob si Bella şi faţa lui Edward. . . dar şi-a luat-o  bine de tot Jake. Hahaha . . revanşa pentru cei 4 ani de zile in care i-a făcut zile fripte lui Edward. Pot spune că am mare respect pentru Tanya care s-ar fi luptat fără urmă de îndoială cu Volturii pentru Irina care a făcut marea greşeală. Mi-a placut casa. Bună treabă Esme !
Aro. . . râsul lui (de nebun) pe mine m-a ‘ înfricoşat ’ puţin adica, ce-i cu râsul ăla oamenilor ? ( Felicitări actorlui . . . bun actor ! ) 
Când am vazut că Alice si Jasper au plecat şi întâlnirea cu avocatul acela m-am pierdut de tot în lumea Twilight.Oh. . . era să uit de întâlnirea lui Charlie cu Bella si Nessie ’ (nu monstrul din  Loch Ness , ci Renesmee), a fost foarte emoţionată.Şi nu pot să nu remarc mutra lui Charlie cand s-a dezbrăcat Jake. - :)) - Când  s-au strâns  toţi vampirii m-am tot întrebat unde sunt românii şi POCK ! Vârcolacii  îi urmăreau (eram sigură că pe români ) şi hahaha nu i-au prins. Nu pot să nu remarc accentul destul de bunicel al actorilor care i-au interpretat pe Ştefan şi Vladimir. Bravo băieţi ! Şi vine ziua bătaliei şi Volturii îşi i-au armata aceea formată din toţi italienii lor şi vin la clanurile noastre. Puff !Vârcolacii vin şi ei în ajutorul vampiraşiilor noştrii (Alpha Jacob / Sam ) şi . . . vine Alice ! Yeeey. Se duce la Aro şi îi arată viitorul şi Guess what ? Bataieee ! Şi vine faza în care isbucnesc în plâns. No comment !Carlisle, Jasper, Seth, Leah Doamne . . . lacrimile curgeau şiroaie pe faţa mea şi prietena mea zicea că  , citez ”Carlisle a ‘căzut’  triunfator ” şi mie îmi venea să-i dau cu ceva în cap. La naiba. Când am auzit urletele lui Esme si lui Alice . . . sau când am văzut că Edward şi Esme erau aproape să cadă acolo. . .sau când Bella i-a spus lui Jacob să aibă grijă de Renesme, dar pot spune că mi-a placut  să-l văd pe Aro şi pe Jane aşa de dărâmaţi (ca să spun aşa ). 
Dar BOOM ! De fapt . . . 

‘Sfârşitul’ a fost aşa de emoţionant, abia mă oprisem din plâns dar . . . am început din nou. Să revăd tot ce s-a întâmplat în aceşti 5 ani m-au facut să plâng foarte tare. 
Poate că sunt exagerată dar nu îmi pasă, am copilarit cu filmul ăsta. De la 13 ani (prin 2010 ) am urmărit seria. Am fost fană şi nu numai pentru actori ci pentru toată această poveste, această serie magnifică care ne-a încântat din 2008 până în 2012 şi ne va mai încânta ani de acum. NU ESTE SFÂRŞITUL. 


Aşa că Twilight va rămâne în sufletele noastre pentru mult timp de acum în colo.

Seria asta a început era vampirilor !Aplauze pentru regizorii filmului (Catherine HardwickeChris WeitzDavid Slade şi Bill Condon ). 

Personajele : 


Bella, Edward, Jacob, Renesmee, Alice…., toate personajele mi-au plăcut şi au avut locul bine definit, nu au fost nici în plus nici lipsa nu am dus-o. 




Aş mai continua să spun ce mi-a plăcut la serie dar oricum la un cuvant aş ajunge : TOT . 





















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu